loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 35 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

پرپر[۲۱:۵۷:۲۰]: «اخ سوختمممم

جوادسعادت[۲۱:۵۷:۰۸]: پریسای من خودتوکامل معرفی کن

پرپر[۲۱:۵۷:۲۰]: «اخ سوختمممم

جوادسعادت[۲۱:۵۷:۳۲]: پریساصندلی روروشن نکردم هنوز

ياسمن۶۶[۲۱:۵۸:۰۲]: اي بابا پر پر هنوز كه چيزي نپرسيديم

پرپر[۲۱:۵۸:۲۷]: «من پري نيكي معروف به پرپر و پري شاخسر....۱۶ساله...تهران...بچه نظام اباد

پرپر[۲۱:۵۸:۵۳]: «خنك شد

جوادسعادت[۲۱:۵۹:۱۳]: پریسا چیکارش کردی؟

پرپر[۲۱:۵۹:۴۵]: «عطا يخ ريختم روش

جوادسعادت[۲۱:۵۸:۴۹]: پریسا مگه داری توچاله میدون آمارمیدی؟؟؟؟

پرپر[۲۱:۵۹:۲۱]: «بابا خب معرفي كردم دگ

جوادسعادت[۲۲:۰۰:۱۵]: پریسا چرااین نام کاربری روانتخاب کردی؟؟؟؟؟

پرپر[۲۲:۰۱:۱۳]: «چون برا دوستام سخته بگن پريسا گله ميگن پرپر يا رها

جوادسعادت[۲۲:۰۱:۳۳]: خب چرارهاپریسا؟

پرپر[۲۲:۰۲:۱۱]: «چون اسم بچه اخريم رهاس

جوادسعادت[۲۲:۰۲:۴۵]: مگه بچه داری پریسا؟

پرپر[۲۲:۰۳:۲۷]: «نه ندارم

جوادسعادت[۲۲:۰۳:۴۴]: پریساچطوری بااینجاآَشناشدی؟

پرپر[۲۲:۰۴:۱۳]: «سرچ كردم چت اومد

جوادسعادت[۲۲:۰۴:۴۳]: پریساآماردوست پسراتوبده به ما

پرپر[۲۲:۰۵:۰۲]: «واقعا بدم؟

جوادسعادت[۲۲:۰۵:۱۵]: نه الکی بده

پرپر[۲۲:۰۵:۱۴]: «چطوري مثلا؟

جوادسعادت[۲۲:۰۵:۴۲]: نحوه آشنایی ونحوه ی جدایی روبگو بااسمشون

پرپر[۲۲:۰۵:۵۲]: «مهديه محترم

جوادسعادت[۲۲:۰۶:۱۰]: مهدیه ومحترم که دخترن

پرپر[۲۲:۰۶:۲۶]: «نحوه هاش شروعش از طريق دخترخالش

پرپر[۲۲:۰۷:۰۱]: «پايانشو ولش كن

جوادسعادت[۲۲:۰۷:۱۵]: مهم پایانشه

پرپر[۲۲:۰۷:۲۸]: «امير با شخصيت

جوادسعادت[۲۲:۰۷:۴۷]: چراشکلک تهوع پریسا؟

پرپر[۲۲:۰۸:۳۴]: «اخه زيادي با شخصيته

پرپر[۲۲:۰۸:۱۶]: «چت روم شروع و سر ۲روز اس ندادن پايان

پرپر[۲۲:۰۸:۴۶]: «عطا

پرپر[۲۲:۰۹:۱۸]: «شروع داداشم بود تو چت بهش ميگفتم جوات بنگي

پرپر[۲۲:۰۹:۳۹]: «پايان معلوم نيست

جوادسعادت[۲۲:۱۰:۰۰]: پریسای من یه خاطره خوب ازاینجابگو

پرپر[۲۲:۱۱:۵۸]: «همه خاطره هام خوبه به جز روزاي دعوام باعطا ولي عالي ترينشون روزي بود كه عطا با شكلك اه تو پچم نوشت با من دوست ميشي

جوادسعادت[۲۲:۱۲:۲۷]: یه خاطره بدبگوپریسای من

پرپر[۲۲:۱۴:۰۱]: «۱شب همه پسراي سايت ريختن سرم كه حالتو ميگيريم و بد بلايي سرم اوردن هم سر امير هم عطا

جوادسعادت[۲۲:۱۴:۱۸]: خب بعدش چی شدپریسای من؟

پرپر[۲۲:۱۴:۴۵]: «مهم نيس سئوال بعد

پرپر[۲۲:۱۵:۰۱]: «واقعا ميخواي بدوني؟

جوادسعادت[۲۲:۱۵:۴۳]: واسه خواننده هامیخوام پریسا

پرپر[۲۲:۱۵:۲۶]: «پاكيمو بردن زير سئوال جلو همه ي بچه ها

پرپر[۲۲:۱۵:۵۸]: «و من نتونستم تو دنياي مجازي چيزيو ثابت كنم

جوادسعادت[۲۲:۱۵:۰۳]: پریسای من به نظرت عشق یعنی چی؟؟؟؟؟

پرپر[۲۲:۱۷:۴۱]: «عشق يعني چيزي غيرقابل درك يهو ادمو مست ميكنه يهو قلبت ميگيره يهو نفست بند مياد و منتهي هيچوقت تركت نميكنه

جوادسعادت[۲۲:۱۸:۴۰]: پریسای من چندتاکلمه میگم اولین چیزی که به ذهنت رسیدوبگوباشه؟

پرپر[۲۲:۱۸:۵۵]: «باوشه

جوادسعادت[۲۲:۱۹:۲۵]: ایران

پرپر[۲۲:۱۹:۵۴]: «خاكمه هرجوريم باشه عاشقشم

جوادسعادت[۲۲:۲۰:۰۶]: جوادسعادت

پرپر[۲۲:۲۰:۴۷]: «پسره لوسو كوه يخ و عشق و اميد و زندگي و ارامش

جوادسعادت[۲۲:۲۱:۰۰]: نفس۱

پرپر[۲۲:۲۱:۳۹]: «اجيه گلمه هرجا هست شاد باشه كثوفت

جوادسعادت[۲۲:۲۱:۵۴]: انتخابات

پرپر[۲۲:۲۲:۳۵]: «تعيين سرنوشت كشور بين بد و بدتر

جوادسعادت[۲۲:۲۲:۴۸]: مادر

پرپر[۲۲:۲۳:۳۸]: «معناي بودن و وجوديت و بالاترين مقام بعد از خدا

جوادسعادت[۲۲:۲۳:۴۸]: پدر

پرپر[۲۲:۲۴:۱۶]: «زحمتكش و نشانه مهربونيت

جوادسعادت[۲۲:۲۴:۲۶]: مادرشوهر

پرپر[۲۲:۲۴:۵۸]: «مثله مادر ميمونه

جوادسعادت[۲۲:۲۵:۳۴]: پریسا کلام پایانیتوبگوعشق من

پرپر[۲۲:۲۶:۴۷]: «همتونو دوس دارم به جز نامردا و جلوي همه اعتراف ميكنم عاشق عطام

جوادسعادت[۲۲:۲۷:۰۴]: مرسی ازحضورت پریسای من

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 2,859
  • کدهای اختصاصی