loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 37 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


ماريام[۱۲:۰۸:۰۲]: كلام آخرم اينه كه هيچ چيز درجهان اتفاقي نيست و اينكه خدا مارو اتفاقي روي زمين نفرستاده!!ارزوي موفقيت براي همه

جوادسعادت[۱۱:۲۴:۵۲]: ماریام خودتوکامل معرفی کن

ماريام[۱۱:۲۷:۱۴]: من اسمم فاطمه هست.16سالمه.يزدي الاصل هستم.الانم سال اول دبيرستانم

جوادسعادت[۱۱:۲۷:۴۲]: ماریام دوست داری چه رشته ای انتخاب کنی؟

ماريام[۱۱:۲۸:۲۱]: من تجربي ميرم.چون هدفم پزشكي هست

جوادسعادت[۱۱:۲۸:۵۰]: ماریام چرااین نام کاربری رو برای خودت انتخاب کردی؟

ماريام[۱۱:۳۰:۰۳]: راستش اسم بچه ي يكي از دوستاي خواهرم ماريا هست و منم از اين اسم خيلي خوشم اومد

جوادسعادت[۱۱:۳۰:۲۰]: ماریام چطوری بااینجاآشناشدی؟

ماريام[۱۱:۳۲:۰۵]: من خرداد پارسال بودكه همينجوري داشتم توي اينترنت ميگشتم يهو چشمم افتاد به .به خودم گفتم بريم امتحان كنيم ببينيم محيط چت چجوريه كه ديگه موندگار شديم

جوادسعادت[۱۱:۳۳:۰۰]: ماریام به نظرت اینجاچطوریه؟

ماريام[۱۱:۳۴:۲۴]: محيط دوستانه و خوبي داره البته بغير از بعضي كاربرا كه واقعا فرهنگ ندارن.ولي من عاشق روم فان هستم

جوادسعادت[۱۱:۳۴:۴۸]: روم فان چه ویژگی داره ماریام؟

ماريام[۱۱:۳۶:۰۰]: براي اولين بار اونجا بادوستاي خيلي خوبي اشناشدم بخاطراين خيلي دوسش دارم

جوادسعادت[۱۱:۳۶:۲۶]: ماریام دوستای خوبتونام میبری؟

ماريام[۱۱:۳۸:۱۷]: اولين دوست خوبم رييس 20هست و از بين دخملا هيلگار و نفس و پرپرو دخي و ازبين پسرا جوادسعادت و امير2000و اوپيروس و ايدين و ارووين

جوادسعادت[۱۱:۳۸:۵۹]: ماریام آماردوست پسراتوبریزرودایره

ماريام[۱۱:۴۰:۱۲]: جواد من فقط شماره دخترشجاع رو دارم باپسر دوست نيستم

جوادسعادت[۱۱:۴۰:۴۹]: ماریام همه اولش همینومیگن ولی خب ویژگی سری جدید صندلی داغ اینه که اززیرزبون همه حرف میکشه

ماريام[۱۱:۴۱:۴۴]: جواد يه لحظه صبركن الان ميام

جوادسعادت[۱۱:۴۲:۲۰]: ماریام بااماردوست پسرات نحوه ی آشنایی وجدایشون بیاچه داخل اینجاوچه بیرون

ماريام[۱۱:۴۲:۵۱]: اومدم جواد

جوادسعادت[۱۱:۴۳:۲۲]: خب ماریام اماردوست پسرات نحوه ی آشنایی وجدایشون بیاچه داخل اینجاوچه بیرون روبگو

ماريام[۱۱:۴۳:۳۶]: جواد من واقعا باكسي دوست نبودم دوست نيستم و دوست نخواهم بدد

جوادسعادت[۱۱:۴۴:۰۵]: باشه ماریام خب یه خاطره خوب ازاینجاروبگو

ماريام[۱۱:۴۵:۰۴]: خاطره خوب يادم نمياد ولي خاطره بد دارم

جوادسعادت[۱۱:۴۵:۱۹]: ماریام خب دوتاخاطره بدبگو

ماريام[۱۱:۴۶:۴۸]: خاطره بدم اينكه دوسه ماه پيش بود كه رييس20مريض شده بود و چند وقت نتونست بياد چت .فك كنم توهم يادته جواد؟

جوادسعادت[۱۱:۴۷:۰۸]: آره یادمه خب خاطره دوم ماریام

ماريام[۱۱:۴۸:۴۰]: خاطره بدم هم اينكه يه هفته بخاطراينكه اينترنت قطع بود نتونسته بودم بيام.اون يه هفته برام زهر بود

ماريام[۱۱:۴۹:۲۸]: ولي جواد همين كه اينجا اومدم و همينكه بااين همه ادم اشناشدم خودش يه خاطره خوبه

جوادسعادت[۱۱:۵۰:۰۱]: ماریام چن تاکلمه میگم تویه جمله به کارببرشون شغلم-قیمه-اتاق فان-ماشین-ادمین

ماريام[۱۱:۵۱:۲۴]: شغلم باماشين اومد زد به ادمين اتاق فان كه داشت قيمه ميخورد

جوادسعادت[۱۱:۵۱:۵۰]: ماریام چن نفرمیگم نظرتوراجع بهشون بگو

ماريام[۱۱:۵۳:۵۰]: بگو جواا

جوادسعادت[۱۱:۵۴:۱۰]: ماریام نفراول رییس۲۰

ماريام[۱۱:۵۵:۳۳]: ريييس20يه پسرتمام عيار،مومن،بافرهنگ،بايه خانواده عالي-كسي كه درهمه حال منو پشتيباني كرده

جوادسعادت[۱۱:۵۵:۵۳]: نفردوم نفس ۱

ماريام[۱۱:۵۷:۳۱]: نفس نفس منه.عشقه

جوادسعادت[۱۱:۵۸:۰۸]: نفرسوم جوادسعادت بی خجالت رک بگوماریام

ماريام[۱۱:۵۹:۳۴]: جوادسعادت يه پسر باحيا

جوادسعادت[۱۱:۵۹:۵۸]: ماریام نفرچهارم پرپر

ماريام[۱۲:۰۰:۴۳]: پرپر يه دخمل گل كه مثل ماه بينمون ميدرخشه

جوادسعادت[۱۲:۰۱:۰۲]: ماریام نفرآخر مرنجاب

ماريام[۱۲:۰۱:۳۴]: جواد ميرور؟

جوادسعادت[۱۲:۰۱:۵۰]: نه ماریام مرنجاب

ماريام[۱۲:۰۲:۱۹]: زياد مرنجاب رو نميشناسم

جوادسعادت[۱۲:۰۲:۴۰]: ماریام به کدوم ورزش بیشترعلاقه داری؟؟؟؟؟

ماريام[۱۲:۰۳:۲۸]: من به يوگا خيلي علاقه دارم چون به ادم ارامش ميده

جوادسعادت[۱۲:۰۳:۴۴]: فوتبالی نیستی ماریام؟؟؟؟

ماريام[۱۲:۰۴:۲۴]: من پرسپوليسي هستم

جوادسعادت[۱۲:۰۴:۴۴]: ماریام فوتبال خارجی نمیبینی؟

ماريام[۱۲:۰۵:۳۹]: ازتيم هاي خارجي مادريد

جوادسعادت[۱۲:۰۶:۰۳]: کلام پایانی روبگو ماریام

ماريام[۱۲:۰۸:۰۲]: كلام آخرم اينه كه هيچ چيز درجهان اتفاقي نيست و اينكه خدا مارو اتفاقي روي زمين نفرستاده!!ارزوي موفقيت براي همه

جوادسعادت[۱۲:۰۸:۴۳]: مرسی ازحضورت ماریام

ماريام[۱۲:۰۹:۳۹]: جواد ممنون از توكه وقتت رو دراختيارم گذاشتي

جوادسعادت[۱۲:۰۹:۵۹]: ماریام من وظیفمه دوستاموخوشحال کنم

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 2,873
  • کدهای اختصاصی