loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 23 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

خان۱۲[۱۲:۴۸:۳۹]: جواتي زماني بود انسان بودن كلام آخر بود و اكنون نديد گرفتن انسانيت كلام آخر است

جوادسعادت[۱۹:۲۴:۳۰]: ايمان خودتوكامل معرفي كن مفلوك

خان۱۲[۱۹:۲۶:۲۲]: جواتي اسمم ميكائيل بهم ايمان هم ميگن رشته حقوق ۲۴سال سن دارم اهل كرمانم

جوادسعادت[۱۹:۲۶:۴۵]: ایمان وضع مالی وشغل پدر

خان۱۲[۱۹:۲۸:۱۲]: جواتي وضع مالي متوسط شغل پدر كارمنده خودت ميدوني چيه نميشه گفت

جوادسعادت[۱۹:۲۸:۴۲]: ایمان بوگو بچه ها مشکوک شدن همکاربابامه؟

خان۱۲[۱۹:۲۹:۱۲]: اره جواتي نفله يادت رفت البته سازمانشون فرق داره با سازمان باباي تو

جوادسعادت[۱۹:۲۹:۵۰]: خب بچه هاباباش سپاهیه

جوادسعادت[۱۹:۳۰:۱۰]: ایمان جریان خوارممرضاشاهوبگوبرای اونایی که نمیدونن

خان۱۲[۱۹:۳۰:۵۵]: هههههههههه جواتي اين جريان كه ابرومونو ميبره بيخيالش شو

جوادسعادت[۱۹:۳۱:۲۳]: ایمون بگوباوووووووووووو

خان۱۲[۱۹:۳۲:۵۷]: جواتي جريان از اين قراره بعضيافكرميكنن اين منكراتيه ولي نكته اصلي اينه كه ماخوارممرضاشاهودرلس انجلس ديديم

جوادسعادت[۱۹:۳۳:۲۷]: ایمان جان من آماردوس دختراتوبریزرودایره

خان۱۲[۱۹:۳۴:۱۱]: هههههههه داش جواتي به جان خودت يكي بيشتر نيست

جوادسعادت[۱۹:۳۴:۲۷]: خب اون یکی کیه ایمان؟

خان۱۲[۱۹:۳۵:۱۱]: جواتي اينجا كه نيست نفله هههههههههههه اينو ديگه بيخيال

جوادسعادت[۱۹:۳۵:۳۱]: ایمان بگو

جوادسعادت[۱۹:۳۷:۰۴]: ایمان اسم دوس دخترت ونحوه ی اشنایی روبگو

خان۱۲[۱۲:۰۹:۳۸]: جواتي نفله گفتم كه ندارم

جوادسعادت[۱۲:۰۹:۵۴]: ايمان گفتي يه دونه دارم مداركشم موجوده نشون بدم؟

خان۱۲[۱۲:۱۰:۵۹]: جواتي نفله دلوغ گفتم ههههههههههههههههههههههه

خان۱۲[۱۲:۱۴:۱۴]: جواتي اره نفله يكي هستش خيلي دوسش ميدارم

جوادسعادت[۱۲:۱۴:۳۰]: خب کی هست خان؟

خان۱۲[۱۲:۱۶:۳۶]: جواتي يه نفر هستش ديگه تو چيكار به اين داري مهم اينه كه هستش

جوادسعادت[۱۲:۱۹:۱۰]: خب چطور آشنا شدین باهم ایمان؟

خان۱۲[۱۲:۲۰:۰۸]: جواتي دختر دختر عمه خودمه خودت بفهم چه طوري هههههههههههه

جوادسعادت[۱۲:۲۰:۳۶]: ایمان ازتوهم اعتراف کشیدین

جوادسعادت[۱۲:۲۰:۴۲]: م*

جوادسعادت[۱۲:۲۱:۵۵]: ایمان کدوم ورزشوبیشتردوست داری؟

خان۱۲[۱۲:۲۲:۳۵]: جواتي تيراندازي ورزش مورد علاقمه فقط همين

جوادسعادت[۱۲:۲۲:۵۲]: ایمان فوتبال چی نفلک؟

خان۱۲[۱۲:۲۴:۰۰]: جواتي علاقه زيادي به فوتبال ندارم

جوادسعادت[۱۲:۲۴:۱۷]: یعنی هیشکدوم ازتیمارم دوست نداری؟

خان۱۲[۱۲:۲۵:۲۴]: چرا جواد دوست دارم پرسپوليس و رئال ولي زياد علاقه ندارم

جوادسعادت[۱۲:۲۵:۵۳]: ایمان راستی چطوری بااینجاآشناشدی؟

خان۱۲[۱۲:۲۶:۵۴]: جواتي اتفاقي داشت ول ميچرخيدم تو نت با اينجا اشنا شدم ههههههه

جوادسعادت[۱۲:۲۷:۲۵]: ایمان یه خاطره خوب ازاینجابگو

خان۱۲[۱۲:۲۸:۵۶]: جواتي خاطر خوب اخه چي داره اينجا ههههههههههههههه ولي يادمه يه بار بس كه سر به سر ادمين گذاشتم ت و جنرال خودش دست به ابزار شد ۲۴ساعت تحريمم زد

جوادسعادت[۱۲:۲۹:۲۴]: ایمان اون خاطره بدارویکی روتعریف کن

خان۱۲[۱۲:۳۰:۱۹]: جواتي يه داداش داشتم اينجا خيلي دوسش داشتم برا هميشه رفت

جوادسعادت[۱۲:۳۰:۳۴]: کی بودایمان؟

خان۱۲[۱۲:۳۱:۲۰]: جواتي اسم ايديش ايليا بود

جوادسعادت[۱۲:۳۱:۴۹]: ایمان چن تااسم میگم نظرتوراجع بهشون بگو

خان۱۲[۱۲:۳۲:۴۴]: باشه جواتي يا ابرفرض نفله اين چه كاري

جوادسعادت[۱۲:۳۲:۵۸]: باید بگی ایمان

خان۱۲[۱۲:۳۳:۳۷]: باشه جواتي ميگم

جوادسعادت[۱۲:۳۴:۰۱]: ایمان نفراول شاکری

خان۱۲[۱۲:۳۵:۳۰]: درسا دخمل خوبيه با ادب شوخ تب در كلا دختر شاديه خوشم مياد ازش يكمم شكمو عاشق بستني يكم خل وزنم هست ولي در كلا كاربر خوبيه احترام زيادي براش قائلم

خان۱۲[۱۲:۳۵:۴۶]: در كل*

جوادسعادت[۱۲:۳۶:۰۹]: ایمان نفردوم این بیکار۲۱

خان۱۲[۱۲:۳۷:۳۱]: او جواتي عمو بيكار جونم كارش درسته بسيار فرد غيرتي با ادب منطقي با معرفت هر چي بگم كم گفتم دوست دارم چشام كف پاش خيلي چاكرشم

جوادسعادت[۱۲:۳۸:۲۱]: ایمان نظرت راجع به شغلم چیه؟

خان۱۲[۱۲:۴۰:۱۹]: داش جواتي شغلم قبلا زياد با هم تو اتاق شعر بوديم بچه خوبيه با مرامه زياد شوخي ميكنه دوسش دارم شغلم عاشق بحث كردنه ۲۴ساعته هم زير ابه هههههههههههههه

جوادسعادت[۱۲:۴۰:۴۹]: ایمان حالانظرت راجع به بامرام چیه

خان۱۲[۱۲:۴۲:۰۳]: اوووووو جواتي بامرام كه جيگره دايي هستش اون ديگه لازم به تعريف نداره همچي تمومه از همه نظر عاليه عاشقشم

جوادسعادت[۱۲:۴۲:۳۱]: ایمانونظرت راجع به بعضیاچیه؟

خان۱۲[۱۲:۴۳:۴۴]: جوادسعادت: ايمانونظرت راجع به بعضياچيه؟جواتي برا بعضيا خيلي متاسفم حالم ازشون بهم ميخوره ادم ضعيف تر از اون نديدم تو عمرم كلا حال بهم زنه

خان۱۲[۱۲:۴۴:۰۷]: جواتي حالا اين بعضيها كي هستش

جوادسعادت[۱۲:۴۴:۱۶]: ایمان من منظورم پسرفروردین بود منظورتوکی بود؟

خان۱۲[۱۲:۴۴:۵۱]: جوادسعادت: ايمان من منظورم پسرفروردين بود منظورتوكي بود؟باو من رضا رو نگفتم بعضي هايي كه تو ذهن خودم هست گفتم

جوادسعادت[۱۲:۴۵:۱۰]: خب حالابعضیای توذهن منوبگو

خان۱۲[۱۲:۴۵:۵۲]: جواتي ذهن منحرف تو چه ربطي به من داره

خان۱۲[۱۲:۴۵:۲۵]: رضا كه لوتي ترين ايدي رو داره جواتي با مرامه كارش بيسته يه پارچه اغاست نوكرشم

جوادسعادت[۱۲:۴۵:۵۶]: خان بهترین خواننده وبازیگر توذهنت کیه؟

خان۱۲[۱۲:۴۶:۵۷]: جواتي خواننده كه خودم بهش علاقه دارم معين ،، بازيگرم ناصر ملك مطيعي

جوادسعادت[۱۲:۴۷:۱۹]: ایمان داداشی کلام پایانی

خان۱۲[۱۲:۴۸:۳۹]: جواتي زماني بود انسان بودن كلام آخر بود و اكنون نديد گرفتن انسانيت كلام آخر است

جوادسعادت[۱۲:۴۹:۰۱]: مرسی ازحضورت داش ایمانم

خان۱۲[۱۲:۴۹:۳۱]: خواهش جواتي مخلصم گلامم

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 170
  • بازدید کلی : 2,856
  • کدهای اختصاصی