loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 30 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

عطش[۱۹:۳۹:۲۱]: ممنون داداش جوادي منو به صندلي داغتون دعوت كردين

جوادسعادت[۱۸:۵۳:۵۹]: آجی عطش بیوگرافی کامل خودت رو بگو؟

عطش[۱۸:۵۴:۳۲]: نازنين ۲۷ساله از كرج

جوادسعادت[۱۸:۵۵:۳۱]: آجی عطش رشته تحصیلی وشغلتوبگو

عطش[۱۸:۵۵:۵۸]: ديپلم تجربي خونه دار

جوادسعادت[۱۸:۵۶:۲۰]: آجی مگه مجردم خونه دارمیشه؟

عطش[۱۸:۵۶:۵۶]: من علاقه اي به كار كردن ندارم تو خونه هم موافق كاركردنم نيستن

جوادسعادت[۱۸:۵۷:۲۰]: آجی دوست داشتی اسمت چی باشه؟

عطش[۱۸:۵۷:۵۶]: از اسمم راضيم دوستش دارم

عطش[۱۸:۵۸:۱۰]: ولي از اسم سوگند هم خوشم مياد

جوادسعادت[۱۸:۵۸:۲۸]: یکی از جالبترین خاطرات دوران کودکیت را بگو

عطش[۱۸:۵۹:۲۱]: وقتي با داداشم دوسال ازم بزرگتر بود برنامه كودك فوتباليستها نگاه ميكرديم وفوتبال بازي ميكرديم

عطش[۱۸:۵۹:۳۸]: بزرگتر هست*

جوادسعادت[۱۸:۵۹:۴۰]: آجی وقتی خودت را توی آینه میبینی چه احساسی داری؟

عطش[۱۹:۰۰:۱۹]: حس خوبي پيدا ميكنم چون از خودم راضي هستم وهميشه شكرگزارم

جوادسعادت[۱۹:۰۰:۳۶]: چه غذاهایی را دوست داری؟

عطش[۱۹:۰۱:۱۴]: زرشك پلو با مرغ

جوادسعادت[۱۹:۰۱:۳۶]: موقع تفریح چه کارایی می کنی؟

عطش[۱۹:۰۲:۲۳]: با دوستام بيرون ميرم تو خونه هم باشم اهنگ گوش كردن وچت كردن تفريحمه

رها۱۲[۱۹:۰۱:۲۹]: عطش نازنين رو دوست داري؟؟؟

عطش[۱۹:۰۱:۵۸]: يعني خودمو رها؟

رها۱۲[۱۹:۰۲:۴۳]: عطش اره

عطش[۱۹:۰۲:۵۵]: اره خودمو دوست دارم

آرش۱۹[۱۹:۰۲:۰۱]: عطش تا حالا شكست عشقي داشتي ؟

عطش[۱۹:۰۲:۳۲]: اره ارش

آرش۱۹[۱۹:۰۳:۰۶]: عطش تا بي پول بودي ؟

عطش[۱۹:۰۳:۴۰]: نه ارش هميشه حمايت ميشم بي پول نميمونم

آرش۱۹[۱۹:۰۴:۰۰]: عطش بزرگترين آرزوت چيه؟

عطش[۱۹:۰۴:۳۸]: فعلا ارزوي بزرگي ندارم

جوادسعادت[۱۹:۰۴:۵۵]: آجی بهترین و بدترین خوابی که دیدی چی بود؟

عطش[۱۹:۰۶:۱۲]: بهترينش هروقت خواب مامانمو ميببينم خواب بدم امروز ظهر بود كه يك ساعت خوابيدم خواب كسي كه دوستش دارم رو ديدم خواب خوبي نبود

جوادسعادت[۱۹:۰۶:۳۴]: آجی عطش اگه 10 میلیارد داشته باشی چه کارایی میکنی؟

عطش[۱۹:۰۷:۵۷]: چيزي هاي احتياج داشتم رو ميخريدم بقيه اش هم ميزاشتم تو بانك ازش استفاده ميكردم خوش ميگذروندم ازدواج هم نميكردم

جوادسعادت[۱۹:۰۸:۲۰]: آجی بهترین و بدترین روز زندگیتو توضیح بده؟

عطش[۱۹:۰۹:۵۹]: بهترينش روز اشنايم با كسي كه دوستش دارم بود چون روزهاي قشنگي بود بدترينش فوت مادرم بود بدترين روز زندگيم تو عمرم

جوادسعادت[۱۹:۱۰:۳۰]: خدابیامرزه مادرتوآجی آخرین باری که با تمام وجود گریه کردی و خندیدی کی بوده؟

عطش[۱۹:۱۲:۰۱]: ممنون داداشي ،خنده ام رو يادم نمياد چون فقط در حد لبخنده بود چندوقته گريه ام ۳هفته پيش چهارشنبه بودش

جوادسعادت[۱۹:۱۲:۱۷]: چراگریه کردی آجی؟؟؟؟؟

عطش[۱۹:۱۲:۵۵]: نميشه نگم چرا گريه كردم؟

جوادسعادت[۱۹:۱۳:۲۰]: آجی نگی من یکی میترکم ازفضولی

عطش[۱۹:۱۳:۵۸]: همون روز مادر بودش

جوادسعادت[۱۹:۱۴:۲۵]: آجی طرفدار کدوم ورزش و تیم ورزشی هستی؟

عطش[۱۹:۱۴:۵۹]: فوتبال طرفدار استقلالم

جوادسعادت[۱۹:۱۵:۱۵]: آجی تا حالا چند تا دروغ گفتی؟بزرگترینشون چی بوده؟

عطش[۱۹:۱۷:۰۸]: من دروغ كم ميگم هميشه رك هستم بقيه ازدستم ناراحت ميشن يادم نمياد اخرين دروغم واقعا اگر يادم بود ميگفتم

آرش۱۹[۱۹:۱۵:۲۸]: عطش بنظرت عشق وجود داره؟

عطش[۱۹:۱۶:۱۲]: نميدونم ارش اما فكر كنم دوست داشتن زياد همون عشقه

آرش۱۹[۱۹:۱۶:۵۷]: عطش نماز ميخوني ؟

عطش[۱۹:۱۷:۰۸]: نه ارش

جوادسعادت[۱۹:۱۷:۴۵]: آجی دوست داری جای کدوم شخصیت کارتونی باشی؟

عطش[۱۹:۱۸:۱۳]: جودي اوبت

عطش[۱۹:۱۸:۲۵]: اوبوت*



جوادسعادت[۱۹:۱۸:۵۷]: آجی اگر به 7 سالگی برگردی چه کارایی انجام نمیدادی؟

عطش[۱۹:۲۰:۱۷]: اگر به ۷سالگي برگردم بيشتر مادرمو درك ميكردم ودوستش داشتم ومتوجه بود چطوريك تنه خرج زندگي رو به دوش كشيده

عطش[۱۹:۲۰:۵۱]: بودم*

جوادسعادت[۱۹:۲۱:۰۵]: عطش فرض کن قراره فیلم زندگیتو درست کنن به نظرت اسمش چی باشه؟

عطش[۱۹:۲۱:۵۰]: دوست دارم اسم همين ايديم باشه عطش

جوادسعادت[۱۹:۲۲:۱۳]: آجی اگه تا الان کسی رو ناراحت کردی یا از دست کسی ناراحت شدی توضیح بده؟

عطش[۱۹:۲۴:۲۷]: ناراحتم شدم ازدست كسي هنوز هم هستم اما اسمشو نميگم دوروز پيش رها۱۲رو ناراحت كردم گير بيخود بهش داده بودم

جوادسعادت[۱۹:۲۴:۴۹]: آجی دوست داری تا چند سالگی عمر کنی؟ از دوران پیری می ترسی؟

عطش[۱۹:۲۵:۴۰]: تا ۷۰فكر كنم خوب باشه عمر كنم اره ازپير شدن ميترسم

جوادسعادت[۱۹:۲۶:۲۶]: آجی تا حالا تو زندگیت به کسی کلک زدی؟میتونی بگی؟

عطش[۱۹:۲۷:۰۶]: نه نزدم

جوادسعادت[۱۹:۲۷:۲۹]: چقدر نظر بقیه درباره ی خودت برات مهمه؟

عطش[۱۹:۲۸:۱۲]: خيلي برام مهمه چون دوست دارم به خوب بودن ازمن ياد كنن نه بد بودن

جوادسعادت[۱۹:۲۸:۴۳]: اگه قرار باشه 3 تا آرزوت همین الان برآورده بشه ، آرزوهات چیه؟

عطش[۱۹:۲۹:۵۳]: ارزوي ندارم فعلا يكيش هم دوست ندارم بگم

جوادسعادت[۱۹:۳۰:۱۶]: آجی بااین کلمه هایی که میگم اولین چیزی که به ذهنت میرسه بگو

عطش[۱۹:۳۲:۱۰]: خب

جوادسعادت[۱۹:۳۱:۳۴]: آجی کلمه ی اول عشق

عطش[۱۹:۳۴:۳۰]: لعنت به تو اي عشق

جوادسعادت[۱۹:۳۵:۳۳]: آجی عطش کلمه ی دوم پراید

عطش[۱۹:۳۶:۵۱]: خدا نصيب ما هم يك پرايد بكنه

جوادسعادت[۱۹:۳۷:۱۵]: وآجی عطش بالاخره کلام پایانیتوبگوعزیزم

عطش[۱۹:۳۹:۲۱]: ممنون داداش جوادي منو به صندلي داغتون دعوت كردين

جوادسعادت[۱۹:۳۹:۴۳]: خواهش میشه آجی عطش وظیفس

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 2,848
  • کدهای اختصاصی