loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 25 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


محسن۶۳[۱۵:۳۰:۴۶]: داش جواد من ساده ترين و بي سرو زبون ترين و خجالتي ترين پسر اين روم هستم

جوادسعادت[۱۵:۰۳:۰۶]: محسن خودتوكامل معرفي كن داداشي

محسن۶۳[۱۵:۰۴:۱۲]: من محسن ....... متولد ۱۵فروردين ماه سال ۱۳۶۳، شاغل د ر صنايع شيميايي ...... هستم

محسن۶۳[۱۵:۰۴:۳۸]: من متاهل و مستاجرم

جوادسعادت[۱۵:۰۵:۰۰]: محسن چطوري باخانومت آشناشدي؟

محسن۶۳[۱۵:۰۵:۲۵]: خب خانم من همسايه عمم اينا و دوست صميمي دختر عمم بود

جوادسعادت[۱۵:۰۵:۴۸]: محسن اول باهم دوست شدین ؟؟؟؟

محسن۶۳[۱۵:۰۵:۵۷]: نه داش جواد اصلا

جوادسعادت[۱۵:۰۶:۱۹]: محسن چندساله میای اینجا؟

محسن۶۳[۱۵:۰۶:۴۳]: من از خرداد ماه سال ۱۳۸۶ميام اينجا

جوادسعادت[۱۵:۰۷:۱۴]: چی شدکه مدیرشدی محسن؟

محسن۶۳[۱۵:۰۷:۳۷]: بر حسب تصادف

جوادسعادت[۱۵:۰۸:۱۲]: جریانشوکامل بگومحسن

محسن۶۳[۱۵:۰۸:۲۲]: ادمين همه جور مديري تو اين روم داشت غير از مدير ساده و خجالتي و بي سرو زبون ، رو همين حساب مرتكب يه اشتباه فاحش شد و من رو به مديريت منص.ب كرد

جوادسعادت[۱۵:۰۸:۵۵]: محسن جان چطور شدکه محسن شدمدیرمحبوب همه ی بچه های اینجا؟

محسن۶۳[۱۵:۰۹:۱۲]: ههههههههههههه داش جواد اعتراض دارم

جوادسعادت[۱۵:۰۹:۲۲]: چرامحسن؟

محسن۶۳[۱۵:۰۹:۴۱]: خب داش جواد مدير شدن رو قبول دارم ولي محبوبيت رونه

جوادسعادت[۱۵:۱۰:۰۸]: محبوب هستی محسن این ازتواضع توهست که میگی محبوب نیستی

محسن۶۳[۱۵:۱۰:۳۵]: ولي حامد كنكوري از من محبوب تره

جوادسعادت[۱۵:۱۰:۵۹]: محسن چرااینقدر شوخ طبعی؟

محسن۶۳[۱۵:۱۱:۱۵]: داش جواد من از بچگي همين روحيه رو داشته و دارم

محسن۶۳[۱۵:۱۲:۰۰]: البته داش جواد حديث بسيار زيبايي از پيامبر گرامي اسلام (ص) هم در زمينه اخلاق نقل شده كه رو رفتار من بي تاثير نبوده

جوادسعادت[۱۵:۱۱:۴۱]: محسن یکی ازتحریمای اشتباهی روکه زدی بگو

محسن۶۳[۱۵:۱۲:۲۱]: اوه داش جواد بي نهايت از اين اشتباهات داشتم ، حافظم ياريم نميكنه

جوادسعادت[۱۵:۱۲:۴۷]: محسن بهترین خاطرت اینجاچی بود؟

محسن۶۳[۱۵:۱۳:۴۷]: داش جواد اكثرا لحظات اينجا برام خاطره انگيز بوده و زيبا ولي اون اوائل كه اومدم قبل از ثبت نام برام خيلي جالب بود چون جاي يكي از دوستام تايپ كرده بودم

كنكوري۱۲[۱۵:۱۴:۲۳]: محسن اسم اون دوستت چي بود؟؟؟اسم اي ديش

محسن۶۳[۱۵:۱۴:۳۵]: اسمش ۱۱۰علي بود

محسن۶۳[۱۵:۱۴:۵۴]: من اولين بار بجاي اون تو چت داشتم تايپ مي كردم البته بنده خدا خودش خبر نداشت

كنكوري۱۲[۱۵:۱۵:۳۴]: دادا محسن از تو بزرگتر كه

محسن۶۳[۱۵:۱۶:۰۵]: بله خب موقعي كه من وارد دانشگاه شدم علي يكي دو تا ترم ديگه بيشتر از درسش نمونده بود

محسن۶۳[۱۵:۱۶:۲۱]: البته اون مخابرات ميخوند تو دانشكده فني

جوادسعادت[۱۵:۱۴:۵۲]: محسن یه خاطره بدبگوازاینجا

محسن۶۳[۱۵:۱۵:۳۹]: خاطره بد اون روزي بود كه متوجه شدم داداش رضا-ك ديگه تو مدير نيست

كنكوري۱۲[۱۵:۱۶:۰۱]: دادا محسن دادا رضا كي بود؟؟

محسن۶۳[۱۵:۱۶:۵۰]: داداش رضا يكي از بچه هاي قديمي و بزرگ همه پسر هاي اهوازي بود

محسن۶۳[۱۵:۱۷:۳۲]: اي ديش رضا-ك بود

محسن۶۳[۱۵:۱۷:۳۷]: اسمش هم رضا بود

امير۲۰۰۰[۱۵:۱۷:۰۱]: محشن چرا علاقه زيادي به من داري؟

محسن۶۳[۱۵:۱۷:۱۶]: داش امير بخاطر چشم و ابروت ديگه

جوادسعادت[۱۵:۱۷:۴۴]: محسن چن تاکلمه میگم باهاش جمله بساز

محسن۶۳[۱۵:۱۷:۵۹]: باشه

محسن۶۳[۱۵:۱۸:۰۴]: كلماتت سخت نباشه هااااااااا

جوادسعادت[۱۵:۱۸:۳۹]: ماست موسیر---حامدکنکوری--ادمین---بیکار۲۱---جاده

محسن۶۳[۱۵:۲۰:۵۳]: ادمين از حامد كنكوري و داش يكار خواست تا برن جاده فشم و ماست موسير بگيرن و بيارن

كنكوري۱۲[۱۵:۱۸:۴۷]: دادا محسن اولين مدير اينجا كي بود؟؟

محسن۶۳[۱۵:۱۸:۵۷]: رضا-ك ---- يلدا* ------ يكتا ----- بيتا * ----- مهرزاد و چند تايي ديگه مدير بودن

جوادسعادت[۱۵:۲۳:۴۴]: دادامحسن مدیراتوردوهم داشتیم؟

محسن۶۳[۱۵:۲۲:۵۰]: بله داش كنكوري يه مدتي لونا مدراتور ۲بود

محسن۶۳[۱۵:۲۳:۲۰]: البته از نظر من هنوز هم لونا مدراتور۲محسو ب ميشه

كنكوري۱۲[۱۵:۲۵:۰۴]: جواد يكي وحيد بود يكي لونا

كنكوري۱۲[۱۵:۲۵:۲۴]: دادا محسن فرقش با ۱چي بود؟؟؟

محسن۶۳[۱۵:۲۵:۵۷]: نميدونم چون من تا حالا ۲نبودم ولي خب قاعداتا بايد يه سري قابليت و ابزارهاي بيشتري داشته باشه

جوادسعادت[۱۵:۲۱:۲۳]: محسن چن تااسم میگم نظرتوراجبشون بگو

محسن۶۳[۱۵:۲۳:۰۰]: بفرما داش جواد

جوادسعادت[۱۵:۲۳:۲۳]: نفراول ادمین

محسن۶۳[۱۵:۲۳:۵۶]: ادمين يكي از انسان هاي بسيار باشخصيت و با سوادي كه من ميشناسمش

جوادسعادت[۱۵:۲۴:۴۴]: نفردوم لونا

محسن۶۳[۱۵:۲۵:۲۹]: لونا يكي از با جنبه ترين دختر هاي اين روم

جوادسعادت[۱۵:۲۶:۴۹]: محسن نفرسومپرپر

جوادسعادت[۱۵:۲۷:۵۴]: پرپر*

محسن۶۳[۱۵:۲۸:۰۲]: داش جواد پرپر اي دي خانومانه داره ولي اصلا بهش نمياد كه خانم باشه بيشتر بهش مياد يه پسر شيطون باشه كه با اي دي دخترونه اومده

محسن۶۳[۱۵:۳۰:۴۶]: داش جواد من ساده ترين و بي سرو زبون ترين و خجالتي ترين پسر اين روم هستم

جوادسعادت[۱۵:۳۱:۰۰]: مرسی ازحضورت محسن

محسن۶۳[۱۵:۳۱:۱۴]: خواهش داش جواد

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 2,865
  • کدهای اختصاصی