loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 27 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

ببر۷[۲۲:۱۲:۰۸]: دعوايي كه تو قليون سرا داشتم كه با قليون توسره يه نفر شكوندم يكي از جالب ترين خاطراتم هست

جوادسعادت[۲۲:۰۶:۴۴]: خب امروز درخدمت آقای ببر۷یکی ازدرنده ترین کاربرهای چت فورآی هستیم
جوادسعادت[۲۲:۰۷:۰۲]: ببرخودتومعرفی کن
ببر۷[۲۲:۰۸:۱۸]: سيد علي رضا پايزوان هستم ۲۳ ساله از نافه لنگرود
ببر۷[۲۲:۰۸:۱۸]: پاليزوان
جوادسعادت[۲۲:۰۸:۵۹]: ببردوست داشتی اسمت چی باشه؟
ببر۷[۲۲:۱۰:۱۶]: بازم ببر داداش جواد
جوادسعادت[۲۲:۱۰:۳۷]: یکی از جالبترین خاطرات دوران کودکیت را بگوببر
ببر۷[۲۲:۱۲:۰۸]: دعوايي كه تو قليون سرا داشتم كه با قليون توسره يه نفر شكوندم يكي از جالب ترين خاطراتم هست
جوادسعادت[۲۲:۱۲:۳۳]: ببروقتی خودت را توی آینه میبینی چه احساسی داری؟
ببر۷[۲۲:۱۵:۲۲]: اينم سواله خدايي داش جواد خوب احساس خوبي دارم كه خودمو تواينه ميبينم داشي
جوادسعادت[۲۲:۱۵:۴۰]: ببرچه غذاهایی را دوست داری؟
ببر۷[۲۲:۱۶:۲۶]: فسنجون با قرمه سبزي داش جواد
جوادسعادت[۲۲:۱۶:۵۱]: ببرموقع تفریح چه کارایی می کنی؟
ببر۷[۲۲:۱۷:۳۲]: تفريح من فوتباله با قليون داشي
جوادسعادت[۲۲:۱۸:۰۴]: ببرنمازمیخونی؟؟؟؟؟عرق میخوری؟؟؟؟؟؟؟شراب چطور؟؟؟؟سیگاری هستی؟
ببر۷[۲۲:۱۸:۵۹]: نمازميخونم ./// نه ///// يه موقعي ولي الان نه///// نه
جوادسعادت[۲۲:۱۹:۵۳]: ببربی اغراق جواب دادی جون داداش؟؟؟؟؟اهل دعواچقدرهستی؟؟چقدرفحش میدی؟
ببر۷[۲۲:۲۱:۱۶]: نه بابا اغراق چيه راسته حقيقته /// اهل دعواهستم البته اگه پيش بياد ولي نه زياد سرم توكاره خوم هستش /// كسي هستش كه فهش بلد نباشه
جوادسعادت[۲۲:۲۱:۴۷]: ببردوست داری جای کدوم شخصیت کارتونی باشی؟
ببر۷[۲۲:۲۴:۴۴]: باب اسفنجي جوادي گفتم بهت كه
جوادسعادت[۲۲:۲۵:۲۱]: ببرآمارکامل دوست دختراتوبریزرودایره بانحوه دوستی وجدایی ازبدوتولدتاالان
ببر۷[۲۲:۲۶:۳۸]: بابا گير نده ميخواي ابرويه ماروببري جواد من باهمه تموم كردم يه يك سالي ميشه باكسي نبودم تااينكه الان دوروزه دوست دختر دارم داش جوادي
جوادسعادت[۲۲:۲۷:۰۱]: ببرباهاشون ازاون کاراهم کردی مگه نه؟
ببر۷[۲۲:۲۸:۰۱]: نه بابا اذيت نكن دمت گرم ديگه تو هر كاري باشم اين تو مرامه من نيست ديگه بي غيرت نيستم
جوادسعادت[۲۲:۲۸:۳۶]: ببراگر به 7 سالگی برگردی چه کارایی انجام نمیدادی؟
ببر۷[۲۲:۲۹:۳۳]: هرگز از ديوار ه خونمون بالا نميرفتم داش جواد چون از روديواره خونمون بد جوري افتادم
جوادسعادت[۲۲:۲۹:۵۸]: ببرفرض کن قراره فیلم زندگیتو درست کنن به نظرت اسمش چی باشه؟
ببر۷[۲۲:۳۰:۳۲]: زندگي بعد از مرگ بود خيلي دوست داشتم
جوادسعادت[۲۲:۳۰:۵۴]: ببراز چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی؟
ببر۷[۲۲:۳۱:۳۳]: از افعي خيلي ميترسم
جوادسعادت[۲۲:۳۲:۰۱]: علیرضاتاچه حدرفیقاتودوست داری؟؟؟؟؟
ببر۷[۲۲:۳۲:۵۲]: من عاشقه دوستم افعي با سيفي هستم من همش با افعي هستم داش جواد
جوادسعادت[۲۲:۳۳:۳۴]: ببراگه مجبوربشی بین عشق وخانوادت یکی روانتخاب کنی کدوم روانتخاب میکنی؟
ببر۷[۲۲:۳۴:۱۸]: سواله سختيه خدايش جوابش سخته چي بگم عشقمو انتخاب ميكنم
جوادسعادت[۲۲:۳۵:۲۸]: ببردر زندگی بیشتر از همه مدیون چه کسی هستید؟
ببر۷[۲۲:۳۶:۲۹]: مديونه خانوادم هستم
جوادسعادت[۲۲:۳۷:۱۶]: ببرنظرتوراجع به این کاربرابگوشیوانا///سیفتال۷///افعی۷///رزشیطون////عقرب۷
ببر۷[۲۲:۳۸:۵۸]: شيوانا دختره پاك وخوبيه خيلي دوستش دارم// سيفي كه نوكرشم بچه خيلي خوبيه // رز كه ابجيه گلم هستش خيلي تو اين چند روز اذيتش كردم /// و افعي گه تاجه سرمه من نوكرشم به مولا
جوادسعادت[۲۲:۳۹:۲۴]: ببرعقرب چی؟
ببر۷[۲۲:۴۰:۱۴]: عقرب كه مثله داداش كوچيكم ميمونه داش جواد
جوادسعادت[۲۲:۴۰:۳۵]: کلام پایانیتوبگوببرداداش
ببر۷[۲۲:۴۱:۴۱]: ازهمه ممنونم همين خاك پاتونم ياعلي
جوادسعادت[۲۲:۴۱:۵۹]: مرسی ازحضورت داداش ببر
ببر۷[۲۲:۴۲:۲۶]: منم مرسي وممنونم داش جواد ار همراهيتون ياعلي
جوادسعادت[۲۲:۴۲:۵۱]: علی یارت داش علیرضا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 2,864
  • کدهای اختصاصی