loading...
فن کلاب چت فورآی
مدیرسایت بازدید : 66 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

بامرام۱۱[۱۲:۳۷:۳۰]: اميدوارم همه ي بچه ها به ارزوهايي كه قابل دست يافتن هست براشون برسن

جوادسعادت[۱۱:۵۷:۲۰]: بامی بیوگرافیتوکامل بگو

بامرام۱۱[۱۱:۵۸:۵۸]: بيگورافي چيه؟

جوادسعادت[۱۱:۵۹:۲۳]: بامی بیگورافی نه بیوگرافی دلبندم یعنی خودتومعرفی کن

بامرام۱۱[۱۱:۵۹:۳۸]: محمد ۲۴ساله دانشجوي رشته مهندسي شيمي

جوادسعادت[۱۲:۰۰:۰۷]: بامی چه مقطعی؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۰:۲۵]: كارشناسي ناپيوسته

بامرام۱۱[۱۲:۰۰:۳۵]: ترم اخرمه

جوادسعادت[۱۲:۰۰:۵۸]: بامی علت انتخاب نام کاربریت چی بوت؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۲:۰۰]: خب ديگه حس كردم حسه مرام بودن درمن وجود داره و من اين نام رو گزينش كردم

جوادسعادت[۱۲:۰۲:۳۲]: بامی خب چطوری بااینجاآشناشدی اونوق؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۴:۰۰]: خب منو چند تا از دوستام حدود ۶ساله پيش با اين محيط اشنا شديم و يه محيط واسه سرگرمي بودش و از اون موقع تا حالا هروقت بتونم ميام و دوستاي خوبي هم پيدا كردم

جوادسعادت[۱۲:۰۴:۴۸]: بامی دوستات کیابودن؟؟؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۵:۵۲]: جواتي بيشترياشون از بس نيومدن ايدياشون بلوكه شده خووو

جوادسعادت[۱۲:۰۶:۲۱]: باووووشه بامی راستی ۶سال پیش اینجاچطوریات بود؟؟؟؟؟؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۷:۱۶]: خب محيطش خوب بود .من اون موقع همش تو رومه جنرال بودم و بيشتر بچه ها تو اون روم بودن

جوادسعادت[۱۲:۰۷:۴۵]: بامی دوست داشتی اسمت چی باشه؟

بامرام۱۱[۱۲:۰۷:۵۸]: كدوم اسمم؟

جوادسعادت[۱۲:۰۸:۰۷]: اسم خودت دیگه نفلک

بامرام۱۱[۱۲:۰۸:۳۰]: اسمه خودم از همه ي اسما بنظرم خوشمله و باكلاسه

جوادسعادت[۱۲:۰۹:۱۵]: بامی یکی از جالبترین خاطرات دوران کودکیت را بگو

بامرام۱۱[۱۲:۱۰:۰۳]: حضور ذهنم نيس فقط اردوهايي كه ميرفتم خيلي جالب و خاطره انگيز بودش چون با بچه ها بوديم شيطنت هاي خاص خودمون راداشتيم

جوادسعادت[۱۲:۱۰:۳۰]: بامی وقتی خودت را توی آینه میبینی چه احساسی داری؟

بامرام۱۱[۱۲:۱۱:۰۹]: حس ميكنم ديگه اون نشاطه جوونيمو دارم كم كم از دست ميدم

جوادسعادت[۱۲:۱۱:۴۸]: بامی گه 10 میلیارد داشته باشی چه کارایی میکنی؟

جوادسعادت[۱۲:۱۲:۰۰]: اگه*

بامرام۱۱[۱۲:۱۳:۱۳]: من هيچوقت درمورد چيزاي بيخودي فكر خودمو مشغول نميكنم

جوادسعادت[۱۲:۱۳:۴۱]: بامی بهترین و بدترین روز زندگیتو توضیح بده؟

بامرام۱۱[۱۲:۱۴:۴۹]: بهترين روزم روزيه كه واسه اولين بار به حرم امام رضا رفتم و بدترين روزم اينه يه گندي زدم و همه فهميدن ههه

جوادسعادت[۱۲:۱۵:۰۷]: چه گندی بامی؟

بامرام۱۱[۱۲:۱۵:۲۱]: خيلي خصوصيه نميتونم بگمش

جوادسعادت[۱۲:۱۵:۴۰]: بامی صندلی داغ واس چیزای خیلی خصوصیه دیگه

بامرام۱۱[۱۲:۱۶:۵۹]: نميشه نميگم متاسفم و اصرار نكن

جوادسعادت[۱۲:۱۷:۲۵]: بامی نیگا خان گفت بادخترعمش دوسته هیشکی نمیدونست وخیلی چیزای دیگه

بامرام۱۱[۱۲:۱۹:۰۶]: شما هرجور دوس داريد فكر كنيد .فقط يه اشاره ميكنم يه رابطه عشقي بودش همين

جوادسعادت[۱۲:۱۹:۳۵]: بامی آینده ات برای روزی که 30 ساله شدی چیه؟

بامرام۱۱[۱۲:۲۱:۳۴]: خب اون موقع ديگه اگه خدا بخواد صاحب زندگي مستقلي شدم و دستم تو جيبه خودمه و به مراحله بالاي درس رسيدم

جوادسعادت[۱۲:۲۲:۲۳]: بامی آخرین باری که با تمام وجود گریه کردی و خندیدی کی بوده؟

بامرام۱۱[۱۲:۲۴:۱۲]: خب همون روز كه بهش اشاره كردم باتمام وجود مثله بچه ها گريه كردم .

بامرام۱۱[۱۲:۲۴:۴۶]: خنديدنم هم فكر كنم من هرموقع كه ميخندم از ته وجودمه و اهله ريا و اينا نيستم

جوادسعادت[۱۲:۲۵:۲۰]: بامی تا حالا چند تا دروغ گفتی؟بزرگترینشون چی بوده؟

بامرام۱۱[۱۲:۲۶:۵۰]: تعدادش از دستم در رفته اما تا حالا بنظرم به كسي ضرري نرسونده دروغام

جوادسعادت[۱۲:۲۷:۳۶]: بامی دوست داری جای کدوم شخصیت کارتونی باشی؟

بامرام۱۱[۱۲:۲۸:۳۰]: من خودمو باهيچ شخصيتي عوض نميكنم و خودمو خيلي قبول دارم

جوادسعادت[۱۲:۲۸:۵۹]: بامی دلت میگره چیکار می کنی؟

بامرام۱۱[۱۲:۳۰:۱۷]: من دلم زياد ميگيره اتفاقا از بعضي چيزا و وقتي هم همچين چيزي سراغم ميادش سعي ميكنم تنها باشم و يه گوشه بشينم و يه خورده فكر كنم يا شايدم خودمو به بيخيالي بزنم

جوادسعادت[۱۲:۳۰:۴۳]: بامی حاضری یک شب رو توی خونه ی متروکه ای که گفته می شود جن زده است تنها بگذرونی؟

بامرام۱۱[۱۲:۳۱:۳۱]: از خدامه چون دوس دارم بسياري از چيزايي كه تا حالا تجربه نكردم رو تجربه كنم

جوادسعادت[۱۲:۳۱:۵۹]: بامی اگر قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی چیزی هست که به خاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری؟

بامرام۱۱[۱۲:۳۲:۵۹]: تااين مدت كه زندگي كردم سعي كردم اگه چيزي تو دلم قرار گرفته رو به بيان بيارم و چيزي باقي نمونده باشه

جوادسعادت[۱۲:۳۳:۴۱]: اسم کدوم یکی از اینها رو بی وفایی میگذاری؟ (فقط یکی رو انتخاب کن) ریا، بی تفاوتی ، خیانت

بامرام۱۱[۱۲:۳۵:۲۵]: بنظرم ميشه همه اينها رو بي وفايي گذاشت اما چون گفتي يكيشون رو انتخاب كنم منم بدترين دردو خيانت ميبينم و هيچ دردي بدتر از اين درد نيس

جوادسعادت[۱۲:۳۵:۵۸]: بامی کلام آجرتوبگوداداشم

جوادسعادت[۱۲:۳۶:۱۳]: آخر*

بامرام۱۱[۱۲:۳۷:۳۰]: اميدوارم همه ي بچه ها به ارزوهايي كه قابل دست يافتن هست براشون برسن

برچسب ها صندلی داغ , چتفورآی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 2,857
  • کدهای اختصاصی